10 Kasım 2014 Pazartesi

36.Haftadayız...

Bugün itibariyle 35+3 oldu. Yanii çok az kaldı Allah'ın izniyle.

Çok çabuk da geçmedi, yavaş da geçmedi. Tam 36 hafta gibi geçti. Ama tek gebelikten çok farklı diyebilirim. Yaşamayan bilmiyormuş. Duygusal açıdan çok daha heyecanlı, fiziksel açıdan çok da ağırlıklı diyebilirim sanırım! :)

Gün-hafta saymak insanı daha çok stres ettiğinden son zamanlarda yoğunlukla başka şeylerle meşguldüm ki bir kaç gün önce yeniden gündeme döndüm! :) Şu an sadece hayal edebiliyorum ama tam olarak neler olacağını kestiremiyorum. Hep güzel şeyler olacağını düşünüyorum, bakalım neler olacak! :)

İlk hamileliğim olsa daha uzun ve çok çok yazardım ve tabii gurbette olsak yine çok yazmama sebep olurdu her şey, Ancak buralarda daha çok yaşar olduk hayatı, anlatmaktan çok... Sanırım iyi bir şey bu ama 'yazmak' da kesinlikle çok özlediğim şeylerden biri...

Çokca dua beklerim, hayırla sağlıkla doğarlar inşaAllah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...